Welcome

Come on and join author Melissa Bradley as she sets off on her latest adventure...

WARNING

If you are not 18, please exit stage left. While there is normally nothing naughty here, I do write and review erotica so there are links to spicy stuff and the occasional heated excerpt.

Wednesday, October 17, 2012

Product Placement

When advertising something it's all about placement. And yes, I have a very juvenile sense of humor at times. Here is the unfortunate Olympic diver, Tom Daly, sporting his new suit with the logo for his new sponsor, British Gas. I just have to wonder what they were thinking when they designed this get up. Poor Tom, I'm sure he'd rather be talked about for winning the UK's first diving medal in a zillion years. Enjoy your day!

Photo is courtesy of Buzzfeed


41 comments:

  1. Would you have preferred a frontal location?

    ReplyDelete
    Replies
    1. LMAO! That would have been something to see. ;)

      Delete
    2. the frontal part is for British sausages :)

      Delete
  2. OMG I heard something about this but hadn't seen it. Thanks for the laugh! I can't believe someone got paid for this ad LOL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I nearly choked when I saw this right there on my newsfeed. I was dumbstruck that the advert people had done this. I mean the thing isn't a lot of real estate but there are the sides. ;)

      Delete
  3. Replies
    1. Oh yeah it is. I feel bad for the poor guy and yet here I am augmenting his torment. :)

      Delete
  4. That totally made my morning. I have to think it's intentional, right!

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Glad you had a good laugh like me. Somehow from the article, I don't think it was intentional. Heads will roll and all that. :)

      Delete
  5. Replies
    1. LOL and yet I posted it it, adding to the guy's discomfort. what does that say about me? ;)

      Delete
  6. Replies
    1. Isn't it? I could not stop laughing for about ten minutes this morning and knew I had to share this. I'm sick like that. ;)

      Delete
  7. 'tis a delightful place to put an add :) Where can we sign in for sticking the logos on other celebrity bums? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know some bums I'd love to advertise on for sure. :)

      Delete
    2. indeed, just imagine our smiley faces on Chris Evans' bum :)

      Delete
  8. I snorted out loud when I saw that picture, Melissa! That's going to stick with me a while. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. That was about my reaction, too. E.J. And yes it is seared on my brain for a good long time.

      Delete
  9. Not good! Even he doesn't look happy about it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He sure doesn't. I still can't believe they didn't think about this before they did it. ;)

      Delete
  10. Replies
    1. LOL There really are so many things to say, they just overwhelm, don't they?

      Delete
  11. lol I thought it was just a pretty picture until you pointed out what the print says. 'Cheeky' would have been better.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL Cheeky is is such a great word and so apt. ;)

      Delete
  12. Tom Daley is a gay icon. Putting that on his butt is on purpose because that's what gay guy's stare at. Trust me. So this is 100% intentional.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I could definitely see why it would be intentional on the part of the advertisers. He does have an exceedingly nice rear.

      Delete
  13. *Giggles* I know it has to be intentional, I studied advertising, but the look on his face is priceless. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Mel! Yes, that look on his face is priceless. I'm still chuckling. :)

      Delete
  14. You know, I like to think it's deliberate :) Though I now think that all viral/accidental marketing is engineered, I've become a cynic :P

    Jamie

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've become cynical myself. There's so many viral videos now, it's hard to believe that all that happens au natural. :)

      Delete
  15. He seems to be saying, Damned paparazzi! You already killed Princess Diane!

    ReplyDelete
    Replies
    1. He does have a rather angry look on his face, doesn't he?

      Delete
  16. You've got to be kidding me! ROFL! I vote for intentional as well. Dez's comment about sausages made me giggle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL I could not resist posting this! Dez's sausage comment had me snorting. :)

      Delete
  17. Me, too, ROFOL. Yep, think it's intentional.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm thinking it was too. I think they went for the comedy knowing what would happen. :)

      Delete
  18. ha ha ha! his expression seals the deal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. His expression is rather memorable, isn't it?

      Delete
  19. LOL I wouldn't buy that from him but some women might.

    ReplyDelete

I love, love comments, so please leave your thoughts. I may not always be able to answer directly, but please know that what you say is very important to me.